Dołącz do betatestów aplikacji

Możliwości


Reklamy display

Chciałbyś wiedzieć, jakie działania marketingowe prowadzą konkurencyjne firmy? Gdzie się reklamują, jaka jest skala ich działań? Jak wygląda Twoja firma na ich tle?

Algorytmy Adray monitorują najpopularniejsze polskie serwisy w zakresie reklam display, baza witryn regularnie jest rozszerzana.

Więcej

Mailingi i newslettery

Chcesz przeanalizować strategie mailingowe konkurencji? W łatwy sposób możesz zidentyfikować trendy, najlepsze praktyki oraz techniki stosowane przez konkurencję lub pokrewne branże.

Monitoruj działania w zakresie e-mail marketingu w Twojej branży. Baza mailingowa oraz newslettera jest regularnie powiększana.

Więcej

Analiza branżowa

Interesuje Cię ujęcie branżowe? Chcesz przeanalizować nowy obszar rynku, w którym chce się pojawić Twoja firma, ale nie wiesz jak duża jest konkurencja w tym segmecie.

Za pomocą Adray poznasz głównych graczy specjalizujących się w interesujących Cię branżach, zobaczysz w jaki sposób realizuję swoje działania marketingowe.

Więcej

Archiwum reklam

Obejrzyj kreacje display konkurencji, skorzystaj z naszej bazy reklam zebranej z największych serwisów w Polsce.

Baza witryn jest aktualizowana na bieżąco, więc zawsze pracujesz na najnowszych danych. Istnieje również funkcja dodania serwisów na żądanie, jeśli Twoja firma działa na niszowych rynkach.

Więcej

Reklamy mobile (już wkrótce)

Już niedługo w aplikacji Adray pojawi się również analiza reklam display w kanale mobile.

Adray będzie zbierał dane w zakresie reklamy display, umożliwi to ich analizę, monitoring działań konkurencji, listę najpopularniejszych serwisów, dostępne będzie archiwum kreacji ze wskazanego okresu.

Więcej

Trendy w czasie

Analizuj trendy czasowe, zobacz jakie są najpopularniejsze formaty reklamowe, przeglądaj i porównuj kampanie historyczne.

Z pomocą Adray monitorujemy pojawianie się reklam, częstotliwość ich występowania, rozkład dobowy, dniowy oraz tygodniowy. Z zestawienie takich danych ze specyfiką branży jesteś w stanie zaplanować skuteczne działania reklamowe.

Więcej

Możliwości


Jak to wygląda?


Dla kogo?